13 درمان خانگی موثر برای درد کلیه
نوشته شده توسط : pkdcured.org

کلیه یکی از اندام های حیاتی در بدن ما است که انجام عملکرد دفع می باشد. آنها در درجه اول مسئول تنظیم توابع مختلف، مانند حفظ تعادل اسید و باز، درست تعادل الکترولیت ها، و همچنین فشار خون را تنظیم می باشد. کلیه خیط و پیت کردن مواد زائد از بدن در قالب ادرار و مدفوع هنگام زور زدن و حفظ اجزای مفید داخل بدن است. با توجه به دلایل بسیاری، مانند عادات غذا خوردن و سایر عفونت های بدن، عملکرد و بهره وری از کلیه مختل می شود. گاهی اوقات درست عمل نیز ممکن است در درد وحشتناک و غیر قابل تحمل در کلیه منجر می شود. در مقابل به مردان، زنان را در معرض خطر بیشتری برای دریافت مستعد ابتلا به عفونت کلیه. درد قابل درمان است و می تواند با بهره وری زیادی در خانه خود درمان می شود.

علل

خونریزی در داخل کلیه

تومور در کلیه

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

Skype:kidney.symptoms

عفونت مجاری ادراری

انعقاد خون در رگ کلیه

نعل اسب کلیه (که در آن هر دو کلیه با هم ترکیب شده و به شکل یک نعل اسب مانند ساختار)

سنگ در داخل کلیه

بزرگ شدن پروستات

مسدود شده و یا مانع جریان ادرار

علائم

درد در کمر

تب

لرز، همراه با لرز

احساس خستگی

از دست دادن اشتها

سوزش ادرار کردن در حالی که

خونریزی در هنگام ادرار

ادرار بدبو و یا ادرار اغلب ابری

خیس کردن رختخواب (به طور کلی در مورد کودکان)

درد در قسمت تحتانی شکم

درمانهای خانگی

1. آب

هر زمان که شما از هر گونه اختلال مرتبط با کلیه و یا درد رنج می برند، آب مهمترین چیزی است که می تواند بیماری خود را درمان است. آب واقعا برای کلیه شما ضروری است آن را به عنوان آنها کمک می کند تا سموم خیط و پیت کردن از بدن شما، به طور موثر. آن را بسیار توصیه می شود که شما باید حداقل 8-10 لیوان آب در روز مصرف کنند.

2. آب لیمو

لیمو حاوی مجموعهای از اسید سیتریک است، که در شکستن آگلومره کلسیم در داخل کلیه ها مفید است. همانطور که شما می نوشند لیموناد، شما ادرار بیشتر تصویب و این که واقعا در فلاشینگ کردن سموم و همچنین برای افرادی داشتن سنگ در کلیه ها است.

3. برگ گزنه

برگ گزنه ناب در ساخت یک جریان صاف آب از طریق both- مثانه، و همچنین کلیه هستند. آنها همچنین ادرار کردن صاف حمایت می کنند. آنها را نگه دارید باکتری دور و مانع کریستال داخل بدن را به شکل سنگ. یکی، که از درد کلیه رنج می برند، باید چای گزنه حداقل 2-3 بار در روز برای گرفتن تسکین درد کلیه می نوشند.

4. مجموع گندم نان

نان گندم کامل غنی از مواد مغذی، از قبیل پروتئین، فیبرها، منیزیم، و غیره آنها را ترویج رفاه کلیه در حالی که جلوگیری از تشکیل اگزالات به آنها هستند. علاوه بر نان، یک همچنین می توانید غلات، ماکارونی، و غیره خوردن

5. لوبیا

لوبیا واقعا در درمان هر گونه عفونت کلیه و یا درد، از جمله سنگ، و غیره حذف دانه از داخل غلاف و تعداد غلاف جوش را روی شعله کم برای ساعت تا مناقصه و نرم تبدیل شدن آنها به مؤثر باشند. در حال حاضر، فشار مایع و اجازه می دهد آن برای خنک کردن. در حال حاضر، آن را دوباره فشار یک بار دیگر و چندین بار آن را می نوشند در روز برای نتایج سودمند است.

6. ریحان

ریحان به عنوان مقوی بسیار عالی برای درد کلیه و عفونت محسوب می شود. یکی، که از درد و یا اختلالات مربوط به کلیه رنج می برند، باید یک قاشق غذا خوری از آب ریحان مخلوط با مقدار مساوی از عسل برای نتایج موثر مصرف می کند. با این حال، درمان باید برای حدود 5 ماه انجام برای دریافت نتایج مورد نظر.

7. کرفس

کرفس کردم تا خواص ضد عفونی کننده و از این رو، نوشیدن آب کرفس می تواند واقعا تسکین درد. آب کرفس کمک می کند تا در از بین بردن مواد سمی از از بدن است که باعث تشکیل اگزالات. علاوه بر این، آن را نیز یک مدر، کمک می کند که در شکستن سنگ های موجود در کلیه.

8. انار

آب انار و دانه ها می توانند در درمان درد کلیه و عفونت سودمند است. انار دارای خواص قابض، و از این رو، می توان آنها واقعا در درمان سنگ کلیه مفید است. علاوه بر این، آنها بسیار مرطوب کننده هستند، بنابراین یکی باید حداقل یک لیوان آب انار هر روز و یا مصرف باید یک انار روزانه خوردن به حفظ مشکلات مربوط به کلیه در خلیج.

9. هندوانه

هندوانه سرشار از پتاسیم است و در از بین بردن سنگ ها که از فسفات و کربنات تشکیل شده مفید است. آنها همچنین سطح اسیدیته در ادرار را تنظیم کند. علاوه بر این، هندوانه یک میوه که شامل بالاترین سطح از غلظت آب و در نتیجه، می تواند واقعا در بدن خود را مرطوب و سیفون کردن مواد زائد موثر است.

آب گوجه فرنگی 10.

نوشیدن یک لیوان آب گوجه فرنگی قبل از هر چیز دیگری، پس با یک لیوان آب مصرف می کند. آن را به شما در گرفتن و رفع درد کمک خواهد کرد. شما همچنین می توانید گوجه فرنگی ریز ریز کردن و قرار دادن آنها در یک پارچه پنبه ای ضخیم است. محل آن را در پشت بیمار برای از بین بردن او را / او از درد.

11. روغن زیتون

روغن زیتون یکی دیگر از روش های موثر است که فروکش درد، مربوط به کلیه ها است نشده است. مخلوط مقادیر مساوی از روغن زیتون (باکره) و آب لیمو و نوشیدن آن است. اگر چه، آن افتضاح خواهد طعم اما ارزش تلاش برای بدست آوردن نتایج مورد نظر است.

12. کمپرس گرم

قرار دادن کمپرس گرم در منطقه درد. این درد کلیه کاهش خواهد یافت.

چای 13. ریشه قاصدک

اگر شما به دنبال یک درمان گیاهی برای خلاص شدن از شر درد کلیه، چای ریشه قاصدک بهترین است. چای، ریشه قاصدک به عنوان یک دیورتیک عمل می کند و پاک کلیه، در نتیجه شما تسکین از درد.

داروهای هومیوپاتی برای درد کلیه

1. تاج المولوک

این یکی در مورد درد حاد مفید است. ادرار دفع شده توسط بیمار گرم و نادر است. ادرار ممکن است اثری از خون و عرق بیمار فراوان.

2. آرنیکا

این درمان تجویز می شده است که شاهدان بیمار آجر بخش در ادرار خود را، است که توسط ادرار کردن دردناک و همراه رنگی.

3. بلادونا

آن را در درمان ادرار خونی مفید است. ادرار اندک، ابری و اغلب دردناک به تصویب است. بیمار همچنین ممکن است حساسیت در منطقه رو به بالا از مثانه را تجربه کنند.

4. زرشک تزئینی

این است که به آن دسته از بیماران، که نیاز مکرر به ادرار تصویب حتی پس از ادرار به طور کامل گذرانده اند شکایت تجویز می شوند. ادرار حاوی موکوس و رسوبات است، و اغلب وجود دارد احساس متلاطم در کلیه ها.

5. Calcarea carbonicum

آن را برای بیماران، که در مورد ادرار تیره قهوه ای رنگ یا ادرار است که شامل رسوبات سفید شکایت مفید است.

6. ذراح

این یکی در برابر علائم موثر است، مانند احساس سوزش در ادرار، و اغلب وجود دارد نیاز به اجابت مزاج در هنگام ادرار.

7. ابوجهل

آن استفاده می شود زمانی که یک احساس سوزش در هنگام عبور مدفوع با تجربه و اغلب بلورهای قرمز موجود در ادرار وجود دارد. درد را می توان با خم شدن به جلو، رها شوند.

راه حل های دیگر مفید هومیوپاتی برای درمان شامل اسید نیتریک، پنجه گرگی، عشبه بیابانی.

اقدامات پیشگیرانه

آب به عنوان آنجا که می توانید (حداقل 8 لیوان در روز) بنوشید.

یا قطع نکنید مهار خود را از دفع ادرار.

از اسپری های بدن در اطراف منطقه ادراری استفاده نمی کند.

خوردن غذاهای فیبر در رژیم غذایی خود را.

اگر شما بیشتر در معرض عفونت ادرار هستند، توقف مصرف قرص های ضد بارداری و با استفاده از دستگاه، مانند کاندوم و دیافراگم.

ادرار کردن در مکان های تمیز و بهداشتی.

علاوه بر آب، بیشتر از میوه آب میوه ها، به خصوص آب قره قاط بنوشید.

رژیم غذایی بالای سدیم می تواند شانس ابتلا به سنگ کلیه زیاد است. از این رو، اجتناب از مصرف مقدار زیادی سدیم در رژیم غذایی خود را.

از غذاهایی که می توانید اگزالات در کلیه خود را ایجاد کنید. به عنوان نمونه: چای، اسفناج، چغندر، شکلات، آجیل، و غیره





:: بازدید از این مطلب : 1163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: